Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 8 februari 2010

Sune kastrerad och mormor fyller år! Eller var det tvärtom…?? :-/

Är trött som fasen, blir bara en kort resumé av dagen:
Uppe med tuppen. Nästan i alla fall… Packade in Sune och Hedwig i bilen och åkte mot Mjölby. Kom på att jag lite väl tidig så det bidde lite frukost på Mc Donalds. 2 kanelbullar och en cola light…! Nyttigt, mättande och gott!  Och hos veterinären gick allt som det skulle. Sune  fick kulorna borttagna, en vaccinationsspruta och även Hedwig fick vaccination. Sen åkte vi hemåt igen! Tog lite bilder på soliga snötäckta landsbygden men det orkar jag inte fixa med nu så de kommer imorrn. Eller nåt. Väl hemma igen så kom Marie upp och pratade en stund, himla trevligt!  Sune vaknade så smått till liv (så mycket till liv som en sengångare kan vakna…). Tog ett tag innan han återfick balansen 
Sen åkte vi till mormor som fyllde åttiomassor år! Åt mumsig smörgåstårta! Och sen åkte vi hem.
Och nu är det fasen läggdags, käkarna går ur led snart *gäääääsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar