Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 6 februari 2010

Sune och Hedwigs första natt i nya lägeneheten och bilder från Olivers födelsedag

Idag blev det lite sovmorgon! Klockan var väl i alla fall 10.30 när jag gick upp! Men svårt att sova i natt igen, jag fattar inte…!!
Och katterna verkar ha överlevt natten. Igår kväll låg både Sune och Hedwig under mitt täcke. Sen måste ju såklart nån av dom (kan det möjligtvis ha varit Hedwig…??) börja jävlas och då blir den andra ilsken, så slåss de en stund och sen går de iväg. När jag gick upp så låg Hedwig i min klädhög och Sune i klösträdet i hallen.
Snart kommer Fredrik hem och då blir det operation inredning! Jag hörde rykten om en vinflaska så även om tavlorna sitter rakt ikväll när vi är klara så är det bäst att kolla imorrn med så det inte ser ut som "hela havet stormar"…  Försöker komma på lite hur jag vill ha det, men det är inte det lättaste! Men nu finns det ju i alla fall väggar att sätta grejer på…!
Och så har jag plockat med bilderna som jag tog igår. Kom på trots min blondhet att istället för att lägga in 3-4 separata bilder i bloggen så gör jag ett collage, det går ju in som en bild och tar mindre plats och är lättare att jobba med! Ibland är det så man undrar varför ingen nominerat mej till Nobel-priset…! 
Så här kommer lite bilder från Olivers födelsedag!
Och först ut såklart – Födelsedagskissen himself! 
Födelsedags-kissen

Och Hedwig måste ju alltid utmärka sej… Jaa, bilderna får tala för sej själva!
Hedwig och pappersrullen

Sune behagade bli bra på bild för en gångs skull!  Han är nästan t.o.m söt där!
Sune

Hela den håriga klanen! 
Kissarna

Hemma igen och utforskning av klösträd…
Nya klösträdet 
Sune är smidig
Det finns tre korgar, men givetvis måste man vara i samma…! Och sen Sune… Material för OS-guld i gymnastik i OS 2012??

Sune och Ior klättrar i träd… Tycker de där två påminner lite om varandra!
Sune inspekterar

Hedwig inspekterar akvariet…
Hedwig & fiskarna

Och så Sune "dagen efter". Han ser alltid så munter ut, den katten…! 
Sune vilar

Det var ungefär all for now! Får se om jag återkommer något i eftermiddag, men någon omöjlighet är det väl absolut inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar