Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 26 februari 2010

Har konverterat…

Då har man konverterat från Blogtown till Bloggworld. Än så länge känns det lite främmande, men det kanske inte är så konstigt, det mesta är ju knepigt i början. I Bloggworld finns en massa mer finesser och jag fattar säkerligen inte hälften ännu! Men det kommer väl, jag testar såhär ett tag så får vi se. Egentligen så ”ska” väl en sån blogg vara fristående, inte ligga ”inuti” en annan sida som min gör, men då jag vill ha allt på samma ställe så får det duga såhär tills vidare! :-)
Håll tillgodo och gnäll inte alltför mycket! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar