Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

onsdag 10 februari 2010

Ett kort inlägg om en ändå ganska lång dag

En lugn dag.
Var på "Harmoni" kl 10 och utsatte mej för lite smärtsam ben-vaxning, perfekt med 50 cm snö ute…! 
Sen var det bassäng-träning. Och jag har visst blivit "duktig" fick jag höra. Såg mer avslappnad ut och så. Haha vem vet, det där "vifteriet" som en med-badare sa, kanske gör något ändå…! 
Sen kom en vaktmästare och hängde upp en hatthylla här hemma. Äntligen!! Så nu kan vi få upp ännu mera saker på väggarna!
Och sen har jag tvättat. Och Fredrik kom hem och gjorde hamburgare…
Jaa det var väl ungefär dagen tills nu…! Imorrn ska jag försöka att vinna lite pussel på Tradera. Måste bara limma upp det jag har på pussel-matten så jag kan använda den igen, blir att åka till Ikea och handla ram inom kort! Och sen ska vi på bio med Anna och Micke imorrn, "Snabba cash". Har hört att den ska vara rätt rå så man kanske borde ha med sej en kudde eller nåt…! 

1 kommentar:

  1. Åh har ju glömt bort att jag är skyldig dig en ram!! vi får åka och handla en när du har tid!!
    Kram Marie

    SvaraRadera