Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 11 februari 2010

Lövbiff, ”Snabba cash”, ”Rederiet” och Status Quo’s förband??

Klockan är alldeles strax natt och vi har precis kommit hem. Efter en lövbiff med pommes och persiljesmör (för mej, Fredrik åt det där som knappt går att stava. "Anträkååå"…) på Balkan så blev det "Snabba cash" på bio. Och bara filmen kom igång ordentligt så var den helt okej faktiskt! Himla tragisk, vilka livsöden!! Men den var helt klart sevärd, tycker jag!
Annars så har jag inte gjort ett dugg igår. Jag vann två pussel på Tradera i morse, gjorde riktiga klipp, vad glad jag blev! Så om jag är ifrån datorn en tid så förstår ni vad jag gör…! Och sen så återupptog jag mitt "Rederiet"-tittande. Blev nog 5 avsnitt idag medan jag satt och spelade olika spel och så på datorn.
Sen har jag gjort lite reklam för kära coverbandet "PM’s". Såg i tidningen att man kunde rösta fram vilka som skulle vara förband till Status Quo när de kommer hit i juli. Och för tillfället så leder "Cheap Winos" omröstningen. Herregud…! Tror nog Status-gänget skulle föredra ett förband som eggar upp och får igång publiken riktigt bra innan sin entré och då kan ju de blues-kåta femtiotalistpojkarna med de löjliga och näst intill patetiska artistnamnen typ "Shakin’-Bosse", "Jerry Lee-Pelle" och "Frankieboy-Gösta" i CW bara gå och gömma sej nånstans och lämna plats åt Peter,Mats och Nenne som VERKLIGEN kan få ett ställe att koka!! "Cheap Winos" har 143 röster ser jag på sidan och det känns väl som jag skulle kunna sätta ungefär en månads aktivitetsersättning på en viss släkt som kommer ha stans telefonräkning nästa månad….! Fast jag ser även när jag kollar att de inte leder omröstningen längre, kul att se lite smak bland Motala-borna! Nu är det visst ett gäng med snorungar som leder istället. Jomen det är ju högst värdigt Status Quo… Näe plocka fram mobiltelefonen och sms’a "OAM PMS" till nummer 72500 (Kostnad: 6:-) innan 4 april så ser vi till att Råssnäsudden den 30/7 blir en kväll att minnas!! 
Så vansinnigt intressant och innehållsrik har min dag varit…!

2 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Så ni var och såg på Snabba Cash igår. Jag och min "gubbe" ska på bio ikväll och se The Wolfman.
    Lär väl få mardrömmar sen :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Du får återkomma sen och tala om hur den var, vi har pratat om den här med! :)

    SvaraRadera