Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

fredag 12 februari 2010

Läkarbesök, fredagsmiddag och revben

Ungefär lika händelserik dag idag som igår… Eller visst, jag har träffat min favorit-läkare; Lavinia på psyk; fasen vad härlig hon är!! Men vad vi kom fram till, det är knappt att jag vet. Jag hoppas det ska bli något bra utav det i alla fall. Hon "ser" mej i alla fall som ingen annan, lyssnar som ingen annan. Sen vad vi kom fram till, det återkommer jag till när jag själv förstått vad det innebär. Jag är helt nöjd med mötet i alla fall!
Sen störde jag Fredrik en stund och sen gick jag hem. Skalade potatis, sen gjorde Fredrik en suverän fredagsmiddag bestående av ostfylld snitzel och klyftpotatis. Sen fick jag rapport från Borensvägen om vad det bjöds på där….
Revbensspjäll!! Ser väl högst acceptabelt ut eller??(Och att hunden får stå på bordet, det ska ni bokstavligen BARA SKITA I!!) 

Ett glas vin på snitzeln och en pepino på det och sen sitter man här…

Jaja, återkommer imorrn! Kanske…

1 kommentar:

  1. Haha, det såg ju underbart gott ut med revben…..nice!!
    Kram kram Marie

    SvaraRadera