Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 1 februari 2010

Trött och i alla fall NÄSTAN godkända kakor, trots allt

Är trötter ikväll. Funderar på att sova. Har precis ätit makaroner och köttbullar, sitter och kollar på film nu. Men som sagt, snart blir det nog läggdags.
Kakorna blev faktiskt inte SÅ dåliga ändå!  Bara jag fick skära bort kanterna och lite så, så är de i alla fall närapå ätbara! Fast det räcker med en, de var riktigt maffiga! Sen att Fredrik sa att det smakar som kladdkaka med kokos, han kan ju få tro att det var så det skulle vara då  Men nästa gång kan ju kakan få vara i ugnen några minuter längre…!
En lagom uppdatering såhär på kvällskvisten 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar