Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 28 februari 2010

Inrett lyan, Mc Donald’s och banner-omröstning

Till slut tog han sej ur sängen, gubben! :)
Idag har vi fixat lite här hemma, satt upp lite tavlor och så. Behöver bara ha hjälp med takfläkten och lite så ska det nog bli riktigt bra här! (Fasen vad många ”lite” det blev där…!)
Sen har vi varit och handlat lite nödvändigheter. Efter det blev det Mc Donald’s. Nu är det ”Wallander”. Himla händelserik dag! :-)
Jag hittade en kul sajt där man kan göra banners gratis (Om nån vill ha adressen till sajten så hojta!). Kul att plocka med! Jag gjorde fyra stycken lite snabbt, vi får väl se vilken som blir min ”officiella”. Vilken tycker ni??
Nr 1
Nr 1
Nr 2
Nr 2
Nr 3
Nr 3
Nr 4
Nr 4
Bland de som tycker till drar jag en lycklig vinnare som får passa Hedwig och Suneom jag och Fredrik nån gång skulle få för oss att dra iväg på semester! Lycka till! :)
Jaa, sen var det slut på veckan igen. Nästa vecka ser tom ut, men man kan ju hoppas att det dyker upp nåt spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar