Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 23 maj 2011

Fikat, målat staket och upp i ottan imorrn

Ännu en dag utan att man har gjort alltför mycket. Dock förhoppningsvis lite nytta! :) Var hos Marie och drack te och åt scones och sen målade vi lite staket :) Och trots trög färg, blåst, dansbandsmusik-sjungande, jobbigt placerade lyktstolpar, syrénbuskar och statisk träning för ben och handleder så tyckte jag vi hade riktigt trevligt! Och vi hade inte SÅ mycket gul färg på oss när vi kom in :)
Det blev väl i alla fall ca 2,5 meter målat.
Hoppas maken i huset jobbar snabbare än vad jag gör, annars kommer aldrig
det där staketet att bli färdigmålat...! :)

Åskådare hade vi också:
"Lilla" jycken... Och bollen som han har mellan tassarna ska man INTE sparka på,
fick jag lära mig den hårda vägen...!
Intressant att få testa på lite husägar-ämbete emellanåt, det är man inte van vid! :)
Och även en del världsproblem togs upp, precis som vanligt!

Så mycket mer har jag inte gjort idag. Åt middag när jag kom hem och sen har det varit tv. Ska krypa ner i sängen nu för imorrn ska jag upp i ottan för att besikta bilen. Håll tummarna för att min lilla madame klarar sig i år också...!!

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen, nja det gick inte mycket snabbare när mannen kom hem men nu är vi halvvägs iallafall :)

    SvaraRadera