Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

lördag 21 maj 2011

Seg och utan fantasi

Småseg och huvudvärk idag. Japp, absolut självförvållat, men vad fasen...! :)
Och fantasin står helt still...

Men givetvis;
GRATTIS Anna och Micke 
till er lilla pojke!!!!!! 
♥ ♥ ♥ ♥


Imorrn är sista dagen med penicillin. Så nu får jag nog räkna mig som infektionsfri! :) 
Så det var inget spännande att skriva om det heller... Sen är det ju alltid bra när kroppen fungerar som den ska! :)

Funderar på vad man ska hitta på idag. Det ser lite för kallt och blåsigt ut för att sätta sig på taket en stund. Ikväll blir det eventuellt Hugo(s?? Har aldrig fattat om det ska vara ett s på slutet eller inte). Det är trubadur-afton och jag har ju faktiskt aldrig hört Mats Lideborg spela så det kan ju vara dags då! :)

Näe det blir fasen inte roligare än såhär idag. Inte just nu i alla fall. Blir ryggläge i soffan en stund istället.

1 kommentar:

  1. Här hade jag inte varit inne på ett tag märkte jag, men tack så mycket :)

    SvaraRadera