Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 19 maj 2011

Sovit gott och trafikstopp utanför jobbet

Var trötter som fasen igår, kl 21 sov jag riktigt gott! Vaknade 07 idag så nu har jag nog kommit i fas igen efter kryssningen :) Och nu är det strax läggdags igen, ska ju upp tidigt imorrn och gå till Joakim.

Annars har jag inte gjort så mycket. Har varit på Hundia och sålt ett tuggben, haft första parkett när en lastbil fick för sig att gå sönder mitt i en rondell så att det blev tvärstopp. Polisen kom med blåljus och ställde sig på tvären, så även om någon velat komma in till "min" lilla butik så hade de inte kunnat. Som tur var tog det inte så lång tid förrän Assistans-kåren fått bort lastbilen :) Men inte kom det fler kunder för det.
Kl 19 blev det att bomma igen och åka hem. Har ätit lite soppa nu på kvällskvisten.

Händelserik dag... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar