Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 31 maj 2011

Varm och härlig dag och möte med arbetsförmedlingen

Jädrar vad varmt och gött det har varit idag!! Då mår Sandra riktigt bra! Satt i solen utanför butiken med en bok och bara hade det bra. Nån "granne" gick förbi och slängde sopor och sa "Sådär går inte att sitta, det är alldeles för varmt!!". "Gör inte det då, gå in istället...!" sa Sandra....inte. Men tänkte det närapå farligt högt. För fasen, låt mig älska värmen i fred, snart snöar det och är kallt igen, ni gnällspikar får erat då! Men då är det väl för kallt istället...

Mötet med Per-Arne gick....ganska bra. Det var i alla fall inget tjafs om att jag skulle gå upp i tid, han köpte direkt att det inte finns tillräckligt att göra för det. Skönt!! Men alla möten med myndigheter ger ju i regel huvudbry av någon form och samma sak denna gång. Men om jag nu inte skulle få nåt sommarjobb så blir jag kvar på Hundia till slutet av augusti i alla fall. Skönt att veta vad man gör ett tag framöver.

Annars en som vanligt icke händelserik kväll. Mat och tv. Och snart är det läggdags, är trötter!

1 kommentar:

  1. svar: något fornulär orkar jag inte göra men du får gärna skjriva ett inlägg om du vill:)

    SvaraRadera