Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 20 mars 2011

Dag 10 - Något som gjort mig stolt de senaste dagarna. Slut på hockeyn och en morgon med Hedwig

Elliot, som lyckats få till fyra små valpar! :D Fast det har varit lite "strul" eller vad man ska kalla det runt dem, men jag hoppas jag snart kan få träffa dem och nosa lite valp! :)

Annars vet jag inte... Jag hoppades på att få bli lite stolt över DIF-grabbarna, men showen tog precis slut för i år :( Det var inte långt ifrån hjärtinfarkt här...!

Det var ungefär det. Jag ska faktiskt dra mig till kojs, vette fasen vad Fredrik hade i maten idag men jag blev lite yrslig och kallsvettig och kan inte riktigt bestämma mig för om jag mår illa eller inte. Så det blir till att krypa ner och glo på tv, eller kanske sova.

Slutligen så hittade vi ett klipp på YouTube förut och jag höll på att skratta ihjäl mig!
Jaa så här ser en morgon ut när man bor med fröken Hedwig :D:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar