Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 10 mars 2011

Kattj..... och soluppgång. Att något man tycker så mycket om kan vara så irriterande!!

Hade som vanligt svårt för att somna. Jag var törstig, jag låg illa, händerna värkte, det var nåt bra på tv och fan vet allt. Men till slut kom John Blund i alla fall!
Men det blev inte långvarigt när man bor med en terrorist i sphynx-kläder... Hon kom inspatserande nu på morgonkvisten och började försöka riva ner tavlorna, trampa runt på 'en, "nypas" (hon står och trampar och kniper åt med tassarna, aj aj gör det...!!) och nu är det visst ett tag sen hon fick klorna klippta också och det gör ju inte det hela direkt behagligare... Så ÄNTLIGEN kryper hon ner under täcket och lägger sig, men då känner man plötsligt hur kissnödig man faktiskt är, så det är bara att gå upp... Tillbaka i sängen upprepas proceduren med att peta på tavlor och trampa runt och nypas och rivas och spinna som ett tröskverk en stund innan hon kommer till ro igen. Då har solen hittat upp så man får den rakt i ansiktet istället...
Vad jag längtar till Ålandsbåten på måndag...!! Jag ska fasen be snällt om jag inte kan få låna en isolerad fyllecell och där ska jag ligga och njuta av lugnet och bara sova, sova och sova!!

Somnade med huvudvärk, vaknade med huvudvärk. Dagen förstörd innan den knappt hunnit börja. Undra hur man kan reparera det...? Ska börja med att försöka sova nån timme till och sen får man väl hoppas på att Djurgårn visar Luleåanerna ikväll hur man spelar ishockey...!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar