Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

söndag 13 mars 2011

Dag 3 - Meningen bakom mitt bloggnamn

Haha, behöver det förklaras närmare..?? :D "Min dagbok eller blogg eller vad fasen det kallas". Från början hette fliken "Dagbok", sen kom jag till Bloggworld och det snackas om bloggar, bloggare och bloggerskor precis överallt. Jag insåg att "dagbok" kanske inte ligger så rätt i tiden, men samtidigt är jag lite konservativ av mig. Så det fick helt enkelt bli "Min dagbok eller blogg eller vad fasen det kallas"! Behöver jag säga att det inte var några problem att få det namnet, det var ju inte direkt så att det var upptaget... :)

Blev en riktig kortis idag! Kan hoppas morgondagens tema är nåt liknande, jag minns faktiskt inte alla rubriker eller i vilken ordning de kommer, men jag ska ju åka iväg på förmiddagen. Har i och för sig all tid att blogga på bussen, men då går mobil-batteriet med en jädra fart...!! Så som sagt, hoppas det är nåt kort som jag hinner med innan jag åker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar