Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

måndag 7 mars 2011

Sambon natt-vandrar och en måndag i Linköping

Det var visst action här i natt. Jag sov gott och missade allt kul! Fredrik var uppe och natt-vandrade och skulle ta en macka och ser hur en stolle krossar ett skyltfönster på andra sidan gatan och knallar in i butiken. Eller butik, en tatuering- och piercingstudio är det.

Bara att ringa farbror blå som fick rycka ut. Fast nissen hann iväg. Är ju fasen att när man för en gångs skull sover på natten så händer det grejer...! Sen kan man ju undra vad det var för en dåre som tyckte det var en bra idé att ge sig på en lokal som ligger utmed ständigt trafikerande rv 50...

Jag tog sovmorgon och gick upp vid 13. Vi fick för oss att åka in till Linköping. Rusta, Jysk och Ikanohuset. Men det blev inget stor-shoppande direkt, mycket månad kvar på lönen... :) Ett par skor och sen såna lås-hakar till garderobsdörrarna. Hedwig och Sune är väldigt bra på att öppna dörrarna och riva ut allt som finns där. Sen fick jag ett presentkort på Hemtex i julklapp av Lekia så det handlade jag upp. Ett par handdukar, går alltid åt :) Och på tal om Lekia så passade jag på att studsa in där och morsa på dem! Allt verkade vara alldeles som vanligt där inne, jag saknar det där stället...!! Sen åt vi thai/taco-buffé. Åt lite lagom idag, annars kan man ju äta sig fördärvad på det där stället :)

Imorrn ska jag inviga gps'en när jag ska besöka stället där jag eventuellt ska arbetsträna :) Vi får väl se vart jag hamnar nånstans...!

Vet inte om jag skrev det sen igår men duschen fungerade perfekt!! Vilken händig karl jag har! :)

Nu är det tv-kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar