Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

torsdag 3 mars 2011

Veckans andra hockeymatch, i övrigt händelselös dag

Hemma efter veckans andra hockeymatch. Det gick inget vidare för LHC idag heller, stryk med 2-1 mot AIK. Och säga vad man vill om AIK-supporters, men de bidrog i alla fall till en sjuhelsikes stämning i hallen! Fast lite fånigt var det allt att de stängde av hela ståplats-sektionen mellan klackarna, räckte det inte med att "bura in" Black Army?? Men men, det är ju bra att de tänker på säkerheten. Undra just hur mycket prylar ordningsvakterna fick ihop när de muddrade folk när man skulle gå in. Vill man ha med sig nåt lustigt in så hade det bara varit att plocka med sig det. Therese tog ju med sig mig... :D Näe men jag förstår inte vad de tror att folk ska ha med sig, som de tror att de kan hitta genom att känna runt midjan två gånger och FRÅGA folk vad de har i väskor/fickor... Men det är väl tanken som räknas!

LHC-Djurgården i tisdags.
LHC-AIK idag.
X10 Mini Pro må vara hur fantastisk som helst, men kameran lämnar faktiskt en hel del övrigt att önska...! :)
Fast jag lämnade Cloetta center lycklig i sinnet, DIF vann ju över Skellefteå med 3-1 :) En ordinarie match till, sen börjar slutspelet!!

Annars så har jag inte gjort ett dugg idag. Satt i pyjamas tills det var dags att åka på hockeyn. Försökte lyssna på musik men nånting i datorn är inte som det ska så det bara skrapar.

Dagens strump-fit:
De var väl söta...! :)

Om man skulle lägga sig och försöka somna "tidigt" ikväll... Har lite huvudvärk, det kanske hjälper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar