Till er som på något sätt halkat in på enbart bloggen;

Jag har även en hemsida där jag skriver mera om vem jag är, om min Asperger, jag har mera bilder, jag berättar om resor jag gjort, skriver om mina djur, har en minnessida, en gästbok och mycket mycket mera!
Se sidan här!


Blogg listad på Bloggtoppen.se
Photobucket

tisdag 8 mars 2011

Måste vara kortaste inlägget hittills

Luleå kan behöva ett försprång i hockeyn, det bjuder vi på...! :) Men lite surt var det allt!

Annars så var jag i Mantorp idag. Mysigt ställe, trevlig personal. Men vi får se, ska överlägga lite med handläggaren på arbetsförmedlingen imorrn, men det lutar väl åt att vi får leta vidare.

Sen har jag varit hos Marie och fikat. Väldigt trevligt, som vanligt!

Imorrn ska jag bada.

Jädrar vilket fantasifullt och innehållsrikt inlägg det blev idag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar